. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kavanoz Baharatlık Kahve ve Şekerlik Denemelerim * 1

8 Ağustos 2022 Pazartesi

Kavanoz Baharatlık Kahve ve Şekerlik Denemelerim * 1




Perwol kapağını, kavanoz kapağına monte etmek için iyi çaba sarf ettim. Gerekli donanım olmayınca bir daha bu tarz hoşuma giden bir çalışmayı denemeyeceğim. İnstagram ve Pinterest üzerinde gördükçe hoşuma gidiyordu. Ve benim en kötü huyum bunu benimde denemem lazım düşüncesi girerse aklıma onun için uğraş veriyorum. Neyseki bunun sonucundan memnunum. Şık bir kahve kavanozu yapmayı başardım. Bazı başka kavanozlarıda elden geçirip boyayarak baharatlık serisini genişletmiş oldum. Buyrun!!!





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.