. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 5 Parça Tablonun Yenilenmis Son Hali

5 Ağustos 2022 Cuma

5 Parça Tablonun Yenilenmis Son Hali






Yıpranmıs kanvas tablo üzerine daha önce boya sırasında duvardan söktüğümüz ve atmaya kıyamadığım deniz temalı 5 parçalı tablomu yapıştırdım. Güzel bir geri dönüşüm yaptım yatak odamın baktığı ara koridor duvarına astım. Her sabah gözümü açar açmaz karşımda gidemediğin yer senin değildir tablom.










 


Azize'm...

Can dostum

O alır bir seyleri, bir süre sonra ya sıkılır ya yenilik yapar birseyleri atmaya kalkar. Fakat önce bana resim atar sorar "atayımmı? yoksa işine yararmı?" bir cok seye el koymuşluğum var. Tablolarda ondan geldi, sanırım 3 tabloyu çöpe gitmekten kurtardım. 

Arada birde olsa banada şöyle birsey yapsan diye fikri gelir bende elimden geldiğince yaparım. Bknz: Şişeler  :))

























2 yorum:

  1. Çok güzel bir dönüşüm olmuş. Bende kanvasların üstünü kendim boyuyorum bazen sıkılınca. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaglıboya tablolar yapabilmeyi cok isterim

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.