. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Benim Zevklerim Sizin Nezdinizde Makul Bir Zemine Oturmak Zorunda 😄😅😂

22 Ağustos 2022 Pazartesi

Benim Zevklerim Sizin Nezdinizde Makul Bir Zemine Oturmak Zorunda 😄😅😂

 


Pembe rengi çok fazla sevmem yaa çok uçuk ton olmalı yada hiç olmamalı. Ama şu yaptığım düzenleme ile küçük balkoni tam anlamı ile pembiş oldu.

Taburelerim uzun süredir yenilenecekti. Kullanmak zorunda kalan şikayet ediyordu "mabadım acıdı bee" diyerek. Pofuduk yaptım ama son kaplamayı ne yapmalı diye aranırken, Azizimin kesip iki parça yaptığı sonrada atıl durumda son anda elinden, tamda atacakken güç bela kaptığım yatak örtüsünü kullandım. O kadar yumusacık oldularki son halleri ile artık kimse şikayetçi olamaz.

Kaplama sonrası artan kumaş parçasını  (Avrupa Yakası) Burhan Bey'in dantel modu gibi her yere monteledim.













Kaktüsüm kudurdu da görün istedim onu da :))

Minnak bir parça almıştım ablamdan ondaki hala minnak bu bendeki üç dört parçaya ayırıp, resmen boydan kesip kısalttığım serserim









Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.