. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Testi ve Çöp Sepeti İle Geri Dönüşüm Çalışmam

9 Temmuz 2015 Perşembe

Testi ve Çöp Sepeti İle Geri Dönüşüm Çalışmam






 
Esimin daha calısmamı bitirip kösesine koydugumun aksamında "dur bakayım ne güzel olmus" deyip abartılı bir sekilde el atmasıyla olay bitmisti zaten
Resimlerde gördügünüz üzere tamamen bir geri dönüsüm calısması olan abajurumun, ara kısmı yani ara gövde karton ruloydu ve alttaki testi icine sabitlemistim üsteki semsiyelik yapacagım diye aldıgım cöp sepeti rulo üzerinde itiraf edeyimki  sallantılıydı birazcıkda. Ama sevgili esim merakından aceleci davranınca iyice yan yattı benim abajur
Önceki gün iyi ugrastım ama hem yeniledim hem sabitledim üstelik yanınada bir arkadas ekledim
Yeni görünümünde; abajuruma dogalgaz borularını kapladıgım
malzemeden artanları kullandım

http://niltursamatamerkezi.blogspot.com.tr/2014/09/dogalgaz-borularina-farkli-bir-uygulama.html















4 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.