. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Uzun Omuz Askılarını Yenileme Yolu

25 Ocak 2022 Salı

Uzun Omuz Askılarını Yenileme Yolu








Diş tedavisi icin klinige gittigim bir gün arada uzun beklemede sürecinde, klinik civarında şok markete girdigimde almıstım. Eve gelip denedigimde kol altlarının fazla acık oldugunu farkettim. Rengi ve kuması o kadar güzelki aman öylesine giyerim moduna giremedim. Omuzlardan kesip dügüm atarak kısaltma yoluna gittim. Hosuma gitmedi, fazlasıyla uzun olan askıları kestim. Mini papatyalar ile tekrar dikerek birlestirdim. Etek kısmına lastik gecirdim. Askılar icin kullandıgım papatyalar beni mutlu ettigi icin hadi dedim artanı tokamda kullanayım!!! kendime, kendimce bir konsept olusturayım. Ocak bitiyor, pandemi gidiyor ben yaza hazırlık modundamıyım sanki ne :)
















 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.