. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Father (Baba) 2020

27 Nisan 2021 Salı

Father (Baba) 2020

 




Sabahladım bu gece; bu filmi izledikten sonra uyku tutmadı. Bir cogumuz hayranız Anthony'e. Bu filmde yine oynamamıs, birebir yaşamış rolünü. Ben genelde film, kitap ve dizi yorumları yapmam, postlarımda kendi el emegi calısmalarım ve yapmaya hevesli olduklarımı paylasırım. Ancak geride kalan ömrümde beni cok etkileyenleri de mutlaka burada günlüğüme yazar gibi paylasırım sizlerle. 1989 yılı Nisan 19'da yitirdigim BABA'm hayatımın mihenk taşıydı. Sırtımızı yasladıgımız dağ deyimini severim. Benim o dağım cok erken gitti hayatımdan. İste bu film ben ve babammısım gibi etkiledi beni. Yasadıklarımız asla aynı degil ama iste eyyy hayat dedirtti. Ben film hakkında yorum yapmayacagım. Yanlıslıkla spoiler iceren bir yayın olmasın ama aldıgı Oscar'lar ile basarısı zaten kanıtlanmıs.




























Father (Baba) , Florian Zeller tarafından2012'de oynadığı Le Père oyununa dayanan ilk yönetmenlik denemesindeortak yazılan ve yönetilenbir 2020 drama filmidir . Bir Fransız-İngiliz ortak yapımı olan filmde Anthony Hopkins , Olivia Colman , Mark Gatiss , Imogen Poots , Rufus Sewell ve Olivia Williams yer alıyor ve ilerleyen hafıza kaybıyla başa çıkması gereken yaşlanan bir adamı konu alıyor.





Baba Poster
Trailer
2:14 | Trailer



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.