. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Jüt İplik İle Yenileme; Mini Objelerle Calısmalarım

17 Kasım 2020 Salı

Jüt İplik İle Yenileme; Mini Objelerle Calısmalarım

 



Tam atmaya karar vermistim bu malzemeleri son anda elden gecirme kararı aldım. Seffaf makyaj ürün organizerleri, sepet ve bir mum kutusu. Zaten evdeyim hadi biraz calısayım ugrasayım dedim. Ayrıntı veya acıklama ile anlatacak calısmalar olmadılar dogrusu. Basit pratik boyama kaplama bir iki süsleme o kadar. Ama cok chıc oldular valla ben cok begendim :D





















Arta kalan kumas, biraz kurdela dantel, birkac dügme, sıcak slikon ve tabikii son gözdem jüt ipliğim



























Hepsinide doldurdum valize ciddi tuvalet masası üzerinde düzgün derli toplu bir görüntü oldu. Bu arada metal birkac obje daha jüt calısmalarımdan kacamadı. Baharatlık sepeti ve tepsi jütlendi :D













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.