. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Avakado'yu Cekirdekten Yetistirme 🌲🌿🍃

16 Kasım 2020 Pazartesi

Avakado'yu Cekirdekten Yetistirme 🌲🌿🍃

 


Daha öncede bir post hazırlamıstım. Yıllar önce nette gördügüm bir bilgi üzerine heveslenmistim. Cekirdekten Avakado yetistirmek icin kürdanlar yardımıyla nasıl üretilir diye bazı bilgiler, denedim o zamanlar basaramadım, cekirdegin gözünün icine baktım ama sürgün vermedi. Gecenlerde direkt topraga diktim. Biri cok kısa sürede filizlendi sürgün verdi ama digeri basaramadı. Ve o minigimin son halini resimlendirdim bugün, bakarmısınız nasıl boy attı serseri son günlerde 😀👍🌰🌲🌿🍃






Uyku Cicegim



Bu serseride kaktüsüm, Basketbolcu olacak bu gidisle 🏀🎍🏃




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.