. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Siselerden Abajur Ayagı Yapımı

11 Ekim 2020 Pazar

Siselerden Abajur Ayagı Yapımı






















Meyva suyu siseleri ve tabii güzel bulup atmaya kıyamadıgım siseler. Akrilik boya ile boyadım. Birbirlerine yapıstırdım. Cam siseyi yapıstırmak ne kadar zormus  anladım. Bir daha böyle denemeler yapmam yapmayacagım. Sıcak slikon ve hızlı yapıstırıcı kullandım. Hani cift islemli olanlardan. Yapıstırıcı sür ve sogutucu sık. Yemin ederim cok zormus cam yapıstırmak. Belki baska bir yolu vardır ama bulamadım. Bir tür abajur olacagından hafif olmasın yıkılmasın diye ara siselere kum doldurdum agırlık olması icin. Geriye kalan ise jüt ipligi ve diger malzemelerle dekor olusturmak. Gecen hafta bitirmistim aslında ama balkonda boya isleri nedeniyle yerini alamamıstı. Bu aksam balkonda calısmalarım bitti, pcmi acmıs kucagıma post hazırlarken bir sangırtı koptu, umursamadım inanın, bildim cünkü, benimki devrildi.  Yarın daha güclü yapıstırıcılar bulup saglamlastırmam lazım. Sizler devrilmeden önceki halini göreceksiniz...






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.