. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Fayans Boyanırmı? Boyadım... Boyanıyor!!! 😃

12 Ekim 2020 Pazartesi

Fayans Boyanırmı? Boyadım... Boyanıyor!!! 😃



 









Balkon ic cepherinde sadece denizlik (süpürgelik) vardı en basta. En üst katta oturuyorum. Eski sistem catı yok tepemizde. Asırı yagıslarda, balkonu kapattırmadan önce iyi ıslanıyordu mermer ve denizlik arasında kalan kısım ve zamanla kabarmalar yesermeler renk degistirmeler oldu. Bende önlem olarak karo mozaiklerden kaplattırmıstım ara kısıma. Daha ilk aksam pisman oldum. Neden derseniz? Zemin rengi acık toprak, mozaikler iki üc ton mavi ve beyaz... Balkon mavi beyaz hatta bizim site mavi beyaz genel görünüs itibari ile. Fakat benim balkon rengarenk oldu gibi geldi bana. Zemin farklı yan duvar farklı. Sonunda aldım elime fırcayı ve beyaz boyamı miss gibi bembeyaz yaptım fayansları. Üstteki fotodakiler boya öncesi fayansların eski hali. Hep merak ediyor ve arastırıyordum fayans boyanırmı boyasam nasıl olur, boyarsam nasıl bir boya kullanmalıyım. Bir yıgın bilgi birikimim var bu konuda. Boyadıgım alan dikey bir karıs ama uzunluk oldukca fazla. Beyaz yaglıboya (sentetik) kullandım. Tek kat ile kapandı. Dikkat etmeniz gereken tek konu yogun olan yaglı boya sürdükten bir süre sonra akabiliyor. Tam kuruma asamasına gecmeden birikimler olusursa tekrar üzerinden gecmek en güzeli en temizi...





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.