. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İyiki Dogdumm... 🍸🎈🎉🎊🍰

11 Ekim 2020 Pazar

İyiki Dogdumm... 🍸🎈🎉🎊🍰

Bu yıl kutlayanım az olmus... Üzüldüm, biraz da sasırdım ama unutmayanlarıma Tesekkür ederim. 2020 her yönden kötü 👎  😀

Merhaba Nilay KOCAER,
 
Doğum gününüz kutlu olsun! Kendiniz için en güzel hediyeyi seçin, %15 indirim fırsatından yararlanın.



Instela
sevgili emekliyim com!

bugün doğum gününüz olduğunu öğrendik ve bunu kutlamak istedik. nice mutlu yıllara!

FikriMühim

Merhaba Nilay KOCAER

Birlikte geçireceğimiz, MühimFikirlerinizi paylaştığımız nice mutlu seneler dileriz.

Doğum gününüz şerefine 25 MühimPuanınızı hesabınıza yükledik.

İyi günlerde kullanmanızı dileriz.

MühimKatkılarınız için teşekkür ederiz,

FikriMühim Ekibi


Hello fblinil,

We at Supercell Community Forums would like to wish you a happy birthday today!



İyi ki doğdun Nilay!

Sevgili Nilay,

Yıllar önce bugün iyi ki doğdun ve yıllar sonra bugün iyi ki Sociable'lı oldun :) Nice mutlu, oyunlu sohbetli senelere hep birlikte ulaşmak dileklerimizle.

Doğum günün kutlu olsun,
Sociable Ekibi





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.