. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Objektifimden... Ekim 2020

15 Ekim 2020 Perşembe

Objektifimden... Ekim 2020



Bu aksam üzeri gün batımı güzeldi. dayanamadım isimi bıraktım ve resimlendirdim. Bu arada Ekim ayının da yarısına geldik ama ne yagmur ne camur ne rüzgar ne fırtına hicbiri hala yok ortalıkta... Ben memnunum aslında fakat memleketteki barajımızda %45 oranında suyumuz kalmıs. Daha güzel yarınlara...












 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.