. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY Jüt İplik ile Ferforje Yenileme

20 Ekim 2020 Salı

DIY Jüt İplik ile Ferforje Yenileme

 





Ferforje şamdanlarımı uzun süre önce boyamıştım. Simdi bende bir jüt akımı var, hoşuma giden her objede kullanıyorum. Mumların üzerine, mini çiçekliklerime. Evet ferforjelerin üzerinde yeni bir çalışma yaptım. Alaçatı balkonumun yeni görünümüne, yeni bir hava kattım. Bakın bakalım nasıl olmuş? Fikirlerinizi, öneri ve yorumlarınızı bekliyorum.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.