. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Deniz Tasları ile Mini Dekor Calısmalarım

10 Ekim 2020 Cumartesi

Deniz Tasları ile Mini Dekor Calısmalarım



Daha önceki bircok post ile acil sahile gitmem ve deniz tası toplamam lazım diye yazdıgımı hatırlıyorum. Bu yaz bir iki günde olsa Bodrum sahili ve bir günde Cide sahilimizden tas toplayabildim. Ve son birkac gündür deniz özlemi ile denize hasret yasayan ben, birkac calısma yapabildim deniz iceren.














Kayalıklar, sahil, taslar, yelkenli, deniz ve sahil. Allahım yaa vallahi gözüm acık gidecegim ben bu dünyadan. Nedir bu hasret özlem. Bir yıl bekliyorum deniz görmek icin. Bir yılda sadece birkac gün icin!!! Geldim 55e  az kaldı altmıs yasına. Görürsem onuda. Ve kendimi bildim bileli denize hasret yasadım. Yüzmek degil tek derdim. Evet asırı seviyorum yüzmeyi. Ama istiyorumki kısın da deniz kıyısında hırcın dalgaların sahile cıkmasını izleyim. Balıklar ile beraber yüzeyim. İyot kokusunu icime cekeyim. 

😓😢😥😭



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.