. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Dekoratif Karton Kutu

20 Eylül 2020 Pazar

Dekoratif Karton Kutu








Ayakkabı kutusu, eski dantel perde, birkac cicek ve perde süslemeleri kullandıgım malzemeler.
Arkadasımın özel siparisi 😉 Kıramayacagım bir arkadasım bana kutu hazırlarmısın dedi, tül ve perde süslemeleri ile birkaç cicek tutusturdu elime. Birkac kezde hala neden yapmadın fırcası da yedim. Ama sıcaklardan nefes alamadımki. Dün el attım sonunda. Basit ve hızlı bir sekilde yaptımki hemen vereyim sahibine. 

Kutu ayaklarını; perde süslemelerini birbirine yapıstırarak olusturdum.

İyi günlerde kullansın. Önümüzdeki kıs aylarında bulusmak üzere...





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.