. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Objektifimden...Deniz Gibidir Gökyüzü

16 Haziran 2020 Salı

Objektifimden...Deniz Gibidir Gökyüzü


















Bu aksam saatlerinde balkon manzaram gercekten güzeldi. Denizi olmayan memleketimde, denize hasret ben, aynı sarkıdaki gibi "görmek istersen denizi, yukarıya cevir yüzü, deniz gibidir gökyüzü, aldırma gönül aldırma"diye mırıldanarak kaptım cebimi, bastım deklansörüne. İnanın cekmeye doyamadım. Renklerin ahengi uyumu, bulutların aynı dalgalar gibi bembeyaz olması mestetti beni.


































SarıLaci gökyüzünde bir kus gördüm sanki; o ne Kanarya'mı 💛💙


















Sevgilerimle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.