. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Geri Dönüsüm Sekerlik Saksı ve Avakado Filizlendirme

13 Haziran 2020 Cumartesi

Geri Dönüsüm Sekerlik Saksı ve Avakado Filizlendirme











 Kesinlikle gittikce daha kötülesiyorum ben. Video cekimi filan yapacagım, el emeklerime derken ciddi ciddi resimlendirmeyi unutuyorum

Düz cam bir kase ile cam sekerligi birlestirmistim. Kasenin kenarını mermere carpınca minicik bir parcası kopmustu. Tehlike arzedeceginden dolayı ve tabii atamadıgım icin ona sekerlikten ayak yapıp, sekerligi tersine yani basasagı yapıstırıp, birazcıkda danteller boncuk ve kurdela süslemeleri esliginde minik bir saksı yaptım 

İki adet Avakado cekirdegi diktim. Hemde yerinden cıkarır cıkarmaz diktim topraga. Daha önce kürdan takıp cok uzun süre bir bardakta cillensin diye cok bekledim ve maalesef cürüdü. Bu yolu hic denemeyin yada ben beceremedim. Gecenlerde merak edip minicik cekip baktım bir tek dalda olsa kök atmıs topraga bir tanesi digerine dokunmadım zarar vermeyim diye. 





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.