. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Hayatıma Verdigim Depresyon Molası

21 Eylül 2023 Perşembe

Hayatıma Verdigim Depresyon Molası

 





Mart ayından bu yana blog evimi ihmal ettim. Bu sefer cok uzun ara verdim. Özlemisim. Geri döndüm... Bu post ve hazırlayacagım birkac post ile bu arayı kapatacagım. 



4 Şubat tarihinde, büyük acılar, kayıplar yasadıgımız depremden hemen önce bu saksı dönüsüm sehpayı yapmıs ve bir post ile paylasmıstım. Sabaha karsı 04.20de ki depremi ben duymadım, hissetmedim. Kastamonu'da uykudan uyananlar olmuslar. Ben ikinci depremi ögle sonrası tv karsısında canlı yayın sırasında 1000km. ötedeki Elbistan ile aynı anda sallanırken net yasadım. Cok siddetli yasamasamda o kadarı ile duydugum korku bir ömür yeter. Sonrasında sanırım cogumuz aynı modlardaydık. Ev temizligi yapmasamda olur. Ne gereksiz!!! Evde tadilat gerek, fayans araları derzler yok olmus amann ne gerek var yıkılacak altında kalacagız. Uyumasam... Kıyafetlemi yatsam... Tükenmislik Sendromu sanırım tamda benim yasadıgım. 


18 veya 19 Mart yakın bir arkadasım sayesinde hayata dönüs noktası oldu. Minnettar oldugum arkadasım, beni bir gönüllüler grubunun icine, ikna ısrar ve cabası ile dahil etti. Acık söyleyimki veya yazayımki kendimi bildim bileli ben Kemalistim ve sol görüslüyüm. Mustafa Kemal ATATÜRK kırmızı cizgimdir. Fakat Kemal Kılıcdaroglu asla sevmedigim inanmadıgım güvenmedigim birisi olmustur. Emekli memurum ve calısma yıllarımda da asla faal olamadıgımdan bu gönüllülük isi bana iyi geldi dogrusu. Yaklasık üc ay 50'den fazla ve belirli yas üzeri kadın arkadasımla beraber,  ilimiz ve ilcelerimizde kapı kapı sokak sokak dolastık, tesekkürler aldık, küfürler yedik, güldük agladık ama herseyden önemlisi ülkemiz icin degisim isteyenler olarak ByKemal'e inandık ve güvendik.



19 Nisan!!! Dolu yagısı altında Ekrem Mitingi yaptık. Tepeden tırnaga ıslandık. Bazılarımız hastalandık. 




Resim icin bana böyle pozlar veren bu serseri bir ilce gezimiz sırasında cektigim hatıra fotoları arasında en sevdiklerimden...



19 Mayıs...
Secim öncesi bu halimiz bana hep okul yıllarımızdaki coskuyu hatırlattı hani stadlara toplu halde gidip bayramı tam anlamıyla yasadıgımız o yılları. 



Sonuc!!! 

Hayal kırıklıgı olsada deger... Nedenmi ? Öyle güzel dostlar edindimki bu kısa sürecte. Duydugum küfürlere, hadsiz cahil insanlara, agzından cıkanı kulaklarının duymadıgı yobazlara inat... Ben bu sürecte cok degerli can'lar tanıdım. Onlarla mutlulugu, mutsuzlugu, gülmeyi ve eglenmeyi, beraberce aglamayı, iki lokmayı paylasmayı, bagıra bagıra sarkı türkü ve mars söylemenin keyfini tattım. 

İYİKİ VARSINIZ...


10 yorum:

  1. Merhabalar.
    Paylaşımdan anladığım kadar, bir sülük gibi kanımızı emen mevcut iktidarı son seçimde alaşağı edebilmek için Kılıçdaroğlu ve onun ittifakının kazanması için çalışmışsınız. Tebrik ederim. Ben de her ne kadar eski bir MHP'li olsam da ömrümde ilk defa CHP'ye oy verdim. Ama gördüm ki, Kılıçdaroğlu ve masası mevcut iktidar partisi iktidarda kalmaya devam etsin diye anlaştıkları için, olan samimi, inançlı ve millet ittifakına güvenen bizim gibi vatandaşlara oldu.

    Kılıçdaroğlu ve Bahçeli gibileri ben de hiç sevmedim ve sevemedim. Ancak denize düşmüş biri gibi yılanlara sarıldık.

    Bizim elimizden kim tutacak? Bize kim yardım edecek? Bizim elimizden tutacak ve yardım edecekleri de canlarından ettiler.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bende umutlar bitti tükendi, tutunacak kimse kalmadı hepsi yıktı ezdi gecti bizleri

      Sil
    2. İyi ki vardınız,iyi ki vardım,İyi ki varız.Sanki ezelden beridir tanışıyoruz gibi…❤️

      Sil
    3. Aycicegimm canım benim, baharı sen yasattın bana :))

      Sil
  2. Ben kendi adıma bu birliktelikten son derece memnunum, güzel arkadaşlıklar, dosluklar kazandım, bugün yine olsa aynı şevkle çalışırım. NİLAY, IM çalışmalarında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın :) cok tesekkür ederim AYSEL'im iyiki tanıdım seni

      Sil
  3. Sonuç ne olursa olsun mücadele ettik diyebilmek güzel.. iyiki birlikteyiz ve mücadelemiz sürüyor

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Çokk tesekkür ederim. İyiki Varsınız...

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.