. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Resin (Recine) İle Çiçek

27 Nisan 2020 Pazartesi

Resin (Recine) İle Çiçek









Bu postu paylasırken ara verdim; bir taraftan gittim, nette satıslarına baktım. Malum dısarı cıkamıyoruz. Ev'de de recine yok 😊 acilen bu ise el atmam gerek zira uzun süredir polimer kil veya seramik hamuru benzer tarzlarında cicek calısmak istiyorum. Pinterest'te uzun süredir karsıma cıkıyor bu sanat sahaserleri. Bakınıyorum, aranıyorum ne oldugunu kesfedemiyordum kullanılan malzemenin. Son yılların gözdesi Resin yada recineymis. Ana malzeme ince tel, boncuklar ve resin. Acilen denenecek!!!


Delicate Resin Flowers Bloom with This Unusual Technique



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.