. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kozalak (Gıcı) Oje ve Boncuk ile Dekorasyon

6 Mart 2020 Cuma

Kozalak (Gıcı) Oje ve Boncuk ile Dekorasyon







Cengelköy'de Nalan'ımla yürüyüsümüzde ara sokagın birinde bulduk kozalakları. Ya atmıslar veya düsürmüsler. Yakınlarda agac yok, heryer ev tas beton. Attım cantama hemen. Aslında bizim memlekette yer gök kozalak ama bunlar o kadar büyükki altın bulmus gibi sevindim inanın. Koyu yesil oje kullandım renklendirmek icin, minik incimsi boncuklarda cicegimsi görüntü icin. Gecici olarak üzerlerini kestigim minik pet siselere agac havası vermek icin yapıstırdım ama güzel dallar kütük parcası filan bulursam tam anlamıyla istedigim tanzimi yapacagım. 


Ayrıca Bakınız

Camasır Suyunda Beyazlayan Kozalaklar



























2 yorum:

  1. çoook güzellll....ah sana kozalak mı lazımdı?...buralar hep orman, ağaç, kozalak..tam senlik valla....(kaz dağları/ege) ayrıca daaa bugün 8 mart...günümüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlarrrrr bayıldım Başkası...Ellerine sağlık

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.