. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Camasır Suyunda Beyazlayan Kozalaklar

6 Ocak 2019 Pazar

Camasır Suyunda Beyazlayan Kozalaklar







Bu yaz daha cok toplayacagım inanın dekor amaclı harika yapılacak planlarım var ve cok gıcı lazım cook 

Bu arada biz bizim memlekette gıcı deriz kozalaga, heryer orman heryer gıcı ama az toplamısım bu yıl

Yabancı bir blogger ziyaretimde beyaz kozalakları görüp mest olmustum

Camasır suyunda bekletiyorsunuz ve resmen bembeyaz oluyorlar
Ben bekleme asamasında unutup süreyi fazla uzun tutmustum sizler unutmayın sakın












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.