. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: “Cadı fındığı ekstresi tüm cilt tipleri için iyi olabilir” ** Witch Hazel**

10 Şubat 2020 Pazartesi

“Cadı fındığı ekstresi tüm cilt tipleri için iyi olabilir” ** Witch Hazel**










Cok uzun yıllardır bende 'Huzursuz Bacak Sendromu' var maalesef. Yine uzun yıllardır sikayetlerim azalmıstı. Nedendir bilemedim, son haftalarda zaten az olan uykum, sayesinde hepten azaldı. Uykusuzluk bir yana hem bana verdigi rahatsızlık, hemde esime verdigim huzursuzluk cabası. Son günlerde bu yüzden arastırıp duruyorum, ne yapmalıyım, neden bu kadar arttı, care ne ve nerde? 

Henüz bulamadım. Ama bir sitede CadıFındıgı ile tanıstım. Önce agaca ve ciceklerine hayran kaldım. Bu nedirki derken bitkinin yararlarını okudum. Meger ne cadıymıss bu agac 😃

Belki sizlerden bilenler vardır ama ben yeni tanıstım. Bulabilirsem mutlaka alacagım.

 Witch Hazel ile ilgili görsel sonucu


"Cidden, bunu banyonuzda stoklamıyorsanız, cildinizden özür dileriz."






27568.jpg





Botanik özlü olan cadı fındığı, doğal bir cilt iyileştirici ve 
temizleyicidir.

New York merkezli dermatolojik cerrah Dendy Engelman, “Bitkinin dalları ve kabuğu, özütlendiğinde ve damıtıldığında, nesillerdir doğal bir cilt bakım çözümü olarak bilinen temiz, kokulu, doğal büzücü oluşturan terapötik bileşenler içerir,” diyor. 



Witch Hazel ile ilgili görsel sonucuWitch Hazel ile ilgili görsel sonucu


Böcek ısırması mı var? Cadı fındığı. Bir siyah nokta ile uğraşmak? Cadı fındığı. Cilt yağlı görünüyor mu? Cadı fındığı.
Witch Hazel ile ilgili görsel sonucu



Amazon'da satılan ürünlerden birkacı


Witch Hazel ile ilgili görsel sonucuWitch Hazel ile ilgili görsel sonucu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.