. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Seffaf Oje ile Minik Hileler

31 Ocak 2020 Cuma

Seffaf Oje ile Minik Hileler










Yıllar önce Ankara'da bir kuyumcudan suyolu bileklik almıstım. 
Kuyumcu "size nacizane bir önerim olacak, lütfen tüm tasların üzerine seffaf oje sürün, ürünümüz garantili ama siz oje ile daha uzun yıllar koruyabileceksiniz hem taslar düsmeyecek hemde cildinize baglı kararma sorunlarını yasamazsınız" demisti
Cildim altın, gümüs, imitasyon v.s. bilumum takıları karartmaz, hic böyle sıkıntı yasamadım ama zamanla düsebilir canım tasları, dedim; sürdüm seffaf ojeyi, Gercektende asla sıkıntı yasamadım. Ama bu bana muhtesem bir bilgi oldu. Hem tüm es dost arkadaslarıma bu tavsiyede bulundum hemde kendi yaptıgım olsun, satın aldıgım olsun takılarıma ilk isim seffaf oje sürmek olmustur. 

Takı dolabımdan birkac resim. Hazır aldıgım ve seffaf oje ile saglamlastırdıgım ayrıca aaa benim hic şu renk küpem, yüzügüm yokmus deyip rengini degistirdiklerim. Yani sadece seffaf degil renkli ojelerde devrede. Seviyorum oje kullanmayı







Az önce gezinirken siteler arasında asagıdaki bilgilerde dikkatimi cekti. Ve evet minicik batan kıymıklar cok can yakıyor igne ve cımbızla dahada derine gidebiliyor. Üstüne üstlük o zamanda iltihaplanma olabiliyor. Aklımızın ve blogumun bir kenarında kalsın bu güzel bilgi. Umarım lazım olmaz. Fakat diger bir bilgi, en alttaki o hosuma gitti. Cep telefonum icin güzel aradıgım istedigim kapagı bulamıyorum. Simdi seffaf bir kapak ile istedigimi yapabilecegim. Basarırsam burada yerini alır






Kıymık, kadın


Ah! Küçük bir kıymık batmasının ne kadar rahatsız edici ve acı verici olabileceğini yasamayan bilemez. Cımbızla cıkarmaya ugrasmak işleri daha da kötüleştirebilir. Bunun yerine, kıymık alanın üzerine yogun bir damla şeffaf oje sürün ve kurumasını bekleyin. Cilayı cildinizden ayırdığınızda, biraz şansla kıymık da gelecektir.


Beyaz masaya akıllı telefon kapakları yüksek açılı görünüş



Bireyselsiniz, bu nedenle telefon kılıfı genel olmamalı kendimize özel olmalıdır. Basit bir plastik telefon kılıfı üzerinde oje desenleri ve tasarımları oluşturarak icinizdeki sanatçıyı kesfedin. Tasarıma bol miktarda görsel ilgi ve doku vermek için mat ve metalik cilaların bir kombinasyonunu kullanın. Çocuklar ve gençler kendi telefon kılıflarını bu şekilde dekore etmek için izin almaktan heyecan duyacaklar.




1 yorum:

  1. Ben de kulağımı alerji yapan küpelerin asma aparatlarına sürerim ojeyi.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.