. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Daday/Kastamonu Gezimiz 2*

11 Kasım 2019 Pazartesi

Daday/Kastamonu Gezimiz 2*


Daday gezimiz sırasında ikinci molamız Memisler Pide oldu.Bir önceki postta anlatmıstım. Maksat etliekmek yemekti eee Daday'ın etlisi mutlaka oralara arada birde olsa gidip yenilmeli. Etliekmeklerimizi bizden cok muhterem yedi ama neyseeee😁





Yemek sonrası duragımız Kılıç At Çiftligi oldu. Yemin ederim uzun süredir bu kadar mutlu olmamıstım. At ciftliginin sahibi Beyefendi (bknz;gölgesi üzerimizde 😌) harika bir is cıkarmıs. Calısmakta oldugu masabası isini terketmis ve ciftligini yarattıgı arsayı satın almıs, camur deryası alanı cennete cevirmis. Birkac kez tebrik ettim kendilerini



 Ciflikte 11 At mevcutmus. Dileyen binebiliyor. Ama bu muhtesem yaratıklar aslında kosuyorlar, yarısıyorlarmıs. Atların harici bir Lama, birde Midilli var.




Tavus kusları, tavuklar, ördekler var. 


Ciflik sahibinin kızı bacagı sakatlanan bir köpegi sahiplenmis, tedavi ettirmis ama ne yazıkkı bir bacagını kaybetmis garibim. Kızımız ona bu yüzden Tripod ismini vermis. Ciflikle yasayan bir sakin daha varkii gercekten sakin bir Golden tam 14 yasında nasıl güzel nasıl agır bir görseniz. (Kasla göz arasında masa üzerinde sekerlikteki tüm kesme sekerleri yedi serseri) 



Ama ciftligin benim icin en muhtesem olanı ise Zeliş'ti. Zeliş ciftlik sahibinin kücügü İkbal'inmis. İkbal ile resim cekilemedim acelesi vardı güzelligin kosturdu gitti maalesef.


Daday İlcemizde hep ziyaret etmek gezmek istedigim Atatürk'ümüzün kaldıgı bir konakda mevcut. Ne zaman gitsem kapısı kilitli oluyor. Maalesef yine kilitliydi yine iceri giremedim. Hatta bahce kapısında resim cekileyim bari dedim arkadasımın resmini cektim, o beni cekecekken benim cep kilitlendi arkadasımın cebinin sarjı bitti nasıl bir nasip kısmet isiyse olmadı


Ve gezinin son duragı Kastamonu Daday arasındaki Kirazlı Bahce oldu. En yakın zamanda tekrar gitmem gerek. Orada resim cekemedim cünkü. Uzun süredir gördügüm en güzel mekan diyebilirim. Yakın zamanda gidersem bol bol resimlendirecegim Kirazlı Bahceyi


 Bu iki serseri Kirazlı Bahcenin Bodyguardları

Kastamonu'ya yolu düsecek olanlar mutlaka bu bahcede keyif molası vermeliler...

Sevgilerimle

DipNot;Azizeme, Saduma ve Nehir'e Sonsuz Tesekkürlerimle








5 yorum:

  1. Ah ne güzel güle güle gezin, bizim yerimize dee😍
    Eşim Kastamonulu ama trakyada yaşıyoruz, inşallah bizde gideriz birgün oralara
    Sevgiler 🌹🌹

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Birliktede gidecegiz. Ben mekanları kesifteyim.

      Sil
  3. Ama çok canım istedi şimdi😃

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.