. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Daday/Kastamonu Gezimiz 1*

10 Kasım 2019 Pazar

Daday/Kastamonu Gezimiz 1*



Cuma günü Daday İlcemize arkadaslarla gezmeye gittik. Daday'ın Etliekmegi meshurdur. Ama öncesinde Balabanoglu Ciftliginde kahve keyfi yaptık. Eski konak cok eski bakımsız berbat halde resmen virane ama bahce yemyesil ve huzur dolu. Yaz aylarında ve baharda yolu düsecekler icin mini bir bilgi vereyim. Evet konak perisan halde ama bahce muhtesem. Mutlaka ugrayın ve yöresel kahvaltı keyfini yasayın. Bize ikram edilen Kül Çöreginin tadı hala damagımda. Taze tereyagı, elma erik marmelatları, bal tam anlamıyla en dogalından, en temizinden. 


Golden cinsi Venüs ve Cesar ile bol bol kosturup, salıncak ve tahtarevalli keyfi bile yaptık.




Konagın giris kapısında kocaman bir cesme karsılıyor sizi



Cesur Bey veya Venüs Hanım bu resimde anlayamadım hangisi oldugu ama uzun süre birlikte top oynadık kosturduk bakmayın uslu göründügüne


Agactaki Kus Yuvaları cok hosuma gitti



Ihlamur Agacı
Yanlıs hatırlamıyorsam 122 yasındaymıs ve Koruma altına alınmıs

Altında uzun süre sessizlikteki sesini dinledim. Rüzgarla birlikte kıyıya carpan dalgaların sesine benzettim yapraklarının sesini




 Eski konagın icini gezdik, kapılar muhtesem tek bir civi kullanılmadan yapılmıs






 İste benim köşem...


Bu arada Daday Etliekmegi dedim meshurdur dedim ama Daday deyince bizim Memlekette ilk aklımıza gelen sandalyeleridir. Ve bunlar simdiye kadar gördügüm en orijinalleriydi








 Henüz yapım asamasında olan bu yapıyı Konak'ta staj yapan ögrenciler tamamen geri dönüsüm calısarak yapıyorlarmıs üstelik


Eglence Zamanı
Genciz biz, Kanımız Kaynıyor
😑😊😁










1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.