. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Cam Tugla ile Neler Yapabiliriz?

24 Kasım 2019 Pazar

Cam Tugla ile Neler Yapabiliriz?







cam tugla ile ilgili görsel sonucu"
Cam tuglaları hemen hepimiz biliyoruzdur. Bir kac yıl önce Pinterest'te bu cam tugla icine cok şık dekorlar yapılmıs oldugunu gördüm. Bende yapmalıyım moduna gectim hemen. Ama sonra ya unuttum ya benim memlekette bulamayacagımdan yola cıkarak vazgectim bilmiyorum nedendir. Bir kac hafta önce yine cıktı karsıma gezinirken cam tuglalar icine yapılan uygulamalar. Tamam dedim bu sefer yapacagım. İzleyen günlerde sonunda yasadıgım sehirde acılan yapı marketlerden birine cam tugla almaya gittim. Fakaat!!!  😟 Alamadım; nedenini sorarsanız, 




Christmas Glass Blocks


iki cam arası bu tugla cok sıkı kapalı monte. İyi yapısık yani iki yüzey birbirine. Ben bunu elimdeki imkanlarla acarsam cift taraflı bu camları patlatabilirim. Arastırayım ben bu isi diye satın alma isini geriye bıraktım. Pinterest'te aranma calısmalarımda, dış yüzey üzerinede calısmalar cok var



This is a flower project by Wendy Fahey, Poinsettia Glass Block E-Packet - Wendy Fahey.Crafty glass block ideas you will love!

 ama ben zoru yapmalıyım. İc kısıma ısık verecek bir uygulama ledli bir calısma düsünüyorum

How to Make a Lighted Glass BlockBeach theme glass block with sand, lights, net, and burlap.Since its a tile, can you build it into a wall or backsplash? is creative inspiration for us. Get more photo about diy home decor related with by looking at photos gallery at the bottom of this page. We are want to say thanks if you like to share this …

 Bir kac  saat öncesine kadar öylesine gezinirken gördümki yabancı ülkelerde bakmıslarki insanlar bu cam tuglaları kendi kullanım amacı dısında cok fazla kullanıyor.
Napmıslaarrr  😧😯😵 bakın bunun icin ürün hazırlamıslar 

decobloc ile ilgili görsel sonucu"

decobloc ile ilgili görsel sonucu"


Evet cam tuglalar basta banyo, mutfak, balkon gibi kısımlarda kullanılıyormus 


ama yeni bir sektörde yaratılmıs biz yaratıcı insanlar sayesinde buda hosuma gitti dogrusu 


Belki büyük sehirlerimizde vardır, satıstadır. Benim buralarda zor. Neyseki net var netten temin edebilirim. 

📢    📢    📢   📢

Simdi bu vesile ile burada, bence cok önemli bir konuyada deginecegim. Wish ve Alibaba sitelerinden ara ara uzun yıllardır alırım ben birseyler. Bir ara malum dolar tavan yapınca aralıgı cok uzattım alısveris yapmadım. Wısh benim icin harika bir alısveris ortamıydı. Hosuma giden kargo ücretlerinin düsük olmasıydı. Ürün uygun kargo uygun daha ne olsun. En son bir ay kadar önce bir ürün aldım. Kapım caldı postacım kargomu getirdi kiii asla getirmez kapıya, blok girisi bırakır giderdi. iki kez kargomda kayboldu. Teslimi kendi yapmasının sebebi varmıs anladım. 12.50 tl ücret istedi. Bu nedir??? sordugumda aldıgım cevap Gümrük Vergisi ablaa oldu. Nasıl yanii yoktu böyle bisii dedim. 2 Hafta önce basladı bu yeni uygulama dedi. Ödedim mecburen tabii. Ürün 7, kargo bedeli 6 lira idi, oysa. Bilginiz olsun bundan sonra yurtdısından ürün alırken aklınızda bulunsun. Bunun aldıgınız site ile veya ürün ile ilgisi yok. Tamamen Türkiye sınırları ile ilgili 😃
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.