. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Straplez Bluzdan Canta Yapımı

23 Kasım 2019 Cumartesi

Straplez Bluzdan Canta Yapımı









Artık biz kadınlar, hepimiz cantalarımızda poset, canta vs tasıyoruz. Doga icin poset kullanımı umarım gercekten ise yarıyordur. Ben arabamızada birkac kumas canta poset koydumki, esim bensiz market pazar alısverisi yaptıgında sıkıntı yasamasın. 

Kimimiz marketlerden veya benzeri yerlerden kumas veya benzeri cantalar aldık. Kimimiz fileler ördü. Kimi artan kumaslardan, cogumuzda eski kotlardan cantalar ürettik. 

Kardesimden bana likralı straplez bir bluz geldi. Kumaşı müthis güzel, acaip esnek ve yumusacık üstelik terletmeyecek türden ama ben göbekli marul oldugumdan bu tarz dokumalar beni cok sararsa esnekde olsa nefes alamıyor gibi hissediyorum. Görüntü kirliligi cabası. Ammada uzattım yine ama Teraziyim ben, konusurken susmam, yazarken durmam. İc sesim ne derse yazıya dökmeyi seviyorum. Gelelim cantamıza; sadece alt kısmı makineye cekip dikdörtgeni olusturdum. Sapları icin kurdela kullandım. Cantamda alısverise hazır yeni elastiki esnek bir cantam oldu.









1 yorum:

  1. Harika bir dönüşüm fikri daha
    Emeklerinize sağlık editör

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.