. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: On Dakikada Zarf Seklinde Kırlent Dikebiliriz

30 Eylül 2019 Pazartesi

On Dakikada Zarf Seklinde Kırlent Dikebiliriz






The Crafting Nook sitesinde karsıma cıktı bu zark seklinde kırlent dikimi. Hep hazırlarda gördükce hosuma giderdi simdi teknigide ögrendim. Biraz kumas bulmalıyım zarf kırlentler hatta minderler dikmeliyim...











Bu basit ama süper eğlenceli ve dekoratif projeyi seviyorsanız, lütfen arkadaşlarınızla paylaşın!
DIY 10-dakikalık Zarf Yastık Kılıfı Öğretici (Fotoğraflar ile Adım Adım)
DIY 10 dakikalık Zarf Yastık Kılıfı Eğitimi


  • Kumaşınızı doğru ölçümlerle kestikten sonra katlama çizgilerinizi iyi işaretlediğinizden emin olun.
  • Kumaşınızı Ütüleyin. Bu gerekli değil, ancak dikiş işinizi çok kolaylaştıracak!
  • Kumaşı sağ taraflarla birlikte katlayın. Kısa kenarlardan birini katlayın, düz olduğundan emin olun, sonra diğer tarafı katlayın. Katlama hattına yakın bir yere pim yerleştirin.
  • Hems üstünde çalışın: Bahsettiğim gibi kalın hemsiyeleri severim, bu yüzden 1 inçten biraz daha az yaptım. Yani ölçün, bir kez katlayın ve tekrar katlayın. Ütüle. İğnele. Dik. Diğer ucunda tekrarlayın.
  • Beğendiğinizden emin olmak için ya da daha fazla ya da daha azına vermek istiyorsanız, onları yerlerine yerleştirin.

Bu Zarf Yastık Kılıfı projesini beğendiniz mi? Bunları kesinlikle sevebilirsiniz:
DIY Kolay Kırmızı ve Beyaz Noel Yastıklar #Noel #NoelNoelleri #Silhouettechanllenge
Dondurucu Kağıt ile DIY Kolay Rustik Noel Yastık.
Nevresim Takımı Kızlar için nasıl yapılır?  Ayrıca sevimli yastık kılıfları yapmayı da öğrenin!




1 yorum:

  1. Blogda cok faydalı bilgiler var.Çok begendim bloğu.Arastırma emek yaratıcılık hepsi var.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.