. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Fazlalıklarımızdan Kurtulalım

30 Eylül 2019 Pazartesi

Fazlalıklarımızdan Kurtulalım



Göbek Egzersizleri...

Ben pc'me indirdim. Düzenli yapıyorum. Saglık icin spor. Bu arada aylardır yürüyüs yapıyorum. Cok düzenli degil ama yürüyorum ve gercekten ise yarıyor. Ayrıca hergün taze zencefil, yarım elma, yarım limon, tarcın cubugu, karanfil, taze nane ve dereotu ile su hazırlıyorum. Su icme alıskanlıgım yoktu. Bu sayede bol bol su iciyorum








Basenler kalca ve göbek egzersizleri...








1 yorum:

  1. Sağlık için çabalamak güzel şey. Gayretiniz bol olsun. Bloğunuz çok hoş.Ben de takipteyim o vakit;) Telefondan alamıyorum ama pcyi açar açmaz izleme listesine kaydederim.
    Keyifli paylaşımlar olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.