. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Hasır Sepeti Kurtarıp Hayata Döndürdüm

28 Haziran 2019 Cuma

Hasır Sepeti Kurtarıp Hayata Döndürdüm








Cöpe bırakılan sepetin kesilen üst tarafı
ve alttaki resimlerde ise kacırıp kurtardıgım canımm sepet





 Yepyeni sepete icine saksı oturtabilmek icin kesip parcalayan sonrada kapının önüne çöp olarak atan Azizemin kapıda rastladım ve tabikii aldım geldim eve sıcak slikon ile toparladım sonrasında süsledim. Yazık yaaa atılırmı canım sepet...

SON HALİ İCİN BUYRUN....





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.