. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 3D (Üç Boyutlu) Tığ Örgü Battaniye Örneği

2 Ekim 2018 Salı

3D (Üç Boyutlu) Tığ Örgü Battaniye Örneği

Battaniyenin veya örgü isininde 3 boyutlusunu yapmıslarya valla bayıldım muhtesem bir calısma olmus

Bayıldımmm




Bu, 18 renkte 108 motif ile yapılmış bir battaniye için kroşe desenidir. Siyah gölge, 3 boyutlu bir efekt verir. Biraz karmaşık görünse de, battaniye oldukça kolaydır ve desen, karelerin nasıl birleştirileceği ve bir sınır yapılacağına dair ayrıntılı talimatlarla birlikte gelir. Elbette tasarımla oynayabilir ve battaniyeyi boyuta göre ayarlayabilirsiniz.



********************
3D battaniyenin nasıl örüldügü, birlestirildigi, ne kadar iplik kullanıldıgı alttaki linkte mevcuttur




Your Crochet



11 yorum:

  1. çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. Harıka olmuş

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar cok guzel olmus yalniz ust tarafini gorme sansimiz var mi modelin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylasımı aldıgım siteye Tesekkür ettigim kısımda sitenin adı ve linki mevcut ve paylasım yaptıgım Your.crochet adresi asagıda eklenmistir. https://yourcrochet.com/double-a-design-3d-blanket-free-crochet-pattern/

      Sil
  4. Merhabalar cok guzel gorunuyor..aynisindan yapiyorum fakat en ust sirasi gorunmuyor baska resim var mi acaba simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Üstü ve altı aynıdırki modelin ve altı gayet net görünüyor resimde
    paylasımdada gördügünüz üzere Your.Crochet ten almıstım örnegi ve maalesef baska resim mevcut degil üzgnüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim yorumlar 2 3 kere olmus kusura bakmayin

      Sil
  6. hic önemli degil :)) keske size daha cok yardımcı olabilseydim. Siz yinede takipte kalın belki video yada benzer acıklamalar bulabilirim

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar çok güzel olmuş yaparken iş çattınız yoksa sonramı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, 3D Battaniyeyi ben yapmadım ama bu adresten bakabilirsiniz. https://yourcrochet.com/double-a-design-3d-blanket-free-crochet-pattern/

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.