. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BY Sanslı

28 Haziran 2019 Cuma

BY Sanslı



Tanıstırayım Şanslı

Evimizin nesesi oldu resmen bu serseri, bundan sonra yakaladıgım ilginçliklerini hosuma giden cekimlerimi sizlerle tanıstıracagım.

Cok olmadı henüz ailemize katılalı sanslı bey, cenesi düsükmüü düsük
Bazen esimin ve benim artık bi sus nolurr yaptıgımız anlar oluyor inanın

İki aylıktı aldıgımda simdi yaklasık altı aylık. Cok kısa sürede konusmaya basladı beyefendi. eeee ben cenesi düsük olunca oda susmuyor tabiii dogal olarak

Simdilik üç kelime ögrendi cici kuş, Babacık ve Aşkım

Arada bir aşkımmm aşkımm cıglıkları atıyor kahkaha attırıyor bana özellikle kafesinden cıkmak isterse. Ama bu sıcaklarda camlar acıkken cıkaramadıgım icin ne yazıkki hep kapalı. Evet ÖZGÜRLÜK önemli, karsıyımdır kafese kapatılan hayvancıklarımıza ama bana ses oldu yalnızlıgıma arkadas oldu. Dedigim gibi hep dısarıdaydı kafes kapısı acık ama kacarsa yasayamaz diye kapalı bu sıcak günlerde


1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.