. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Flipfloplarımı Yeniledim !!!

27 Haziran 2019 Perşembe

Flipfloplarımı Yeniledim !!!


Asla parmakarası giyemeyenlerdendim. Parmak arası acısı beynimden cıkıyor gibi hissederdim. Fakat cokda yakısıyor ayaga yaz aylarında özellikle gencligin ayaklarında gördükce ahdettim inat ettim evde giye giye alıstırdım kendimi, alıstım resmen :)

Simdi;  dısarıda sahilde filan giymek belki nasip olur diye yeniledim tatil zamanı gelse diye beklemedeyim...













2 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar valla insan özende neler oluyor elinize saglik fikir oldu benim icin

    YanıtlaSil
  2. Sibelcim cok tesekkür ederim begenmene cook sevindim :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.