. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kiler İcin Minik Pet Dönüsüm Calısmalarım

24 Mart 2019 Pazar

Kiler İcin Minik Pet Dönüsüm Calısmalarım


Hemen hemen cok postumda yazıyorum uzun sürecek bir seyler yapıyorsam acaip dagılarak calısıyorum sadece bu oda degil, oglumun odasınıda isgal etmis durumdayım dikis makinam oglumun calısma masasında dikilecekler yatagında. Neyseki uzakta iki yıldır evinede gelemedi kuzum ama icin icin rahatsızlık hissediyorum oglumun odasını fena isgal ediyorum diye. Bu hafta yogun calısıp dikis islerini bitirip cıkmak lazım ortamdan. 

Pet peynir kutuları yada bidonları; at atma kendimle bir süre savastım. Sonrasında hadi dedim atma kilerde kullan bunları. Önce sapsarı kapaklar beni rahatsız ettigi icin onların saplarını kesip cıkarttım sonra kapladım hani şu yapıskanlı kagıtlarla. Sonra kullanmadıgım bir fuları kesip kapak ve petleride kapladım.

Yarın kilerde icleride dolacak insallah hem kilerdede bahar temizligide aradan cıkacak



















SEVGİLERİMLE...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.