. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Bir Karton Kutu Bir Kemer ve Ciceklik

24 Mart 2019 Pazar

Bir Karton Kutu Bir Kemer ve Ciceklik




En basta gördügünüz bu resim bir diger posttada mevcut

Nedenine gelince, resimde yerdeki karton kutu yüzünden...
Ben hala calısmalar yaparken sürekli resim cekemiyorum sanırım işe dalınca unutuyorum. O yüzden bir basta bir sonda resimlendirmis gibi oluyorum. Evet yerdeki o İkea kutusunu kapladım kocamın parcalanan kemerini aksesuar olarak kullandım. Aslında cok baska fikirlerim vardı ama sonucta bu ciceklik cıktı ortaya



















SEVGİLERİMLE...






1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.