. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: PARİS GÜZELİ KURABİYESİ "BEN'DEN VE ESER'DEN"

24 Şubat 2019 Pazar

PARİS GÜZELİ KURABİYESİ "BEN'DEN VE ESER'DEN"



 Tarif ESER'imden denemesi benden...




MALZEMELER,

Bir paketin %75i yumusamıs yag
1.5 Cay Bardagı Pudra Sekeri
3 Yumurta Beyazı icine sarıları üstüne
3 Su Bardagı Un
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket Vanilya

Yapılısı;

Tüm malzemeler yogurulur. Ceviz büyüklügünde parcalar alınıp sekil verilir. Yumurta sürülür. Üzerine caviz fındık ne dilerseniz eklenir. 180 derecede kızarana kadar pisirilir.

Afiyet olsun...

ESERcigime Sevgilerimle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.