. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: LİMONLU KURABİYE "BEN'DEN"

24 Şubat 2019 Pazar

LİMONLU KURABİYE "BEN'DEN"






Limonlu Kurabiyemin Malzemeleri

2 adet yumurta

1 çay bardağı sıvı yağ

1 çay bardağı pudra şekeri

1 tane limon (Hem kabuğu hem de suyu kullanılacak)

1 adet kabartma tozu

3 su bardağı un


Üzeri İçin; Pudra Sekeri

Limonlu Kurabiyemin Yapılışı

Yumurtaları, sıvı yağı ve pudra şekerini güzelce karıştıralım. Limonun kabuğunu rendeleyip sonrada suyunu da sıkalım. Limon suyunu ve rendelediğimiz kabukları, un, kabartma tozunu da ilave edilerek sert olmayan bir hamur yapalım. Bu aşamada unu azar azar ekleyelim.Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayarak sekil verelim ve pudra şekerine bulayıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı olarak dizelim. Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında 20 dakika kadar pişirelim




Limonlu Kurabiye tarifini Nefis Yemek Tarifleri sitesinden

Ümmügülsüm Göksel' den kaydedip denemistim. Bu vesile ile onada tesekkürlerimi bir borc bilirim. Gercekten enfes bir lezzet ve oldukca bol oluyor o yüzden bir kısmını dolaba bile kaldırdım 

Diger tarifim Tuzlu Kurabiye ve Eser'imden aldım ismi Paris Kurabiyesi bir post ile onuda yayınlayacagım. Denemeniz tatmanız gereken bir lezzet

Sevgilerimle...




1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.