. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: TEK ALT PİJAMADAN BİR ÜST VE ŞORT NASIL YAPILIR

24 Şubat 2019 Pazar

TEK ALT PİJAMADAN BİR ÜST VE ŞORT NASIL YAPILIR


 Uzun kollu uzun pacalı birseyler ile uyku artık bana haram. Bundan 6 sene öncesine kadar arkadaslarım arasında adım Lahana Bebekti: zira Agustos'ta bile titreyen birisiydim ben. Dısarı cıkılacaksa içlik filan giyerdim iki corap kazak manto kaskol sapka hakikaten katkat olurdum buna ragmen dislerim carpar dudaklarım morarır ellerim burnum buz keserdi. Ama son yıllarda ettigim dua ve aldıgım beddularla (zaten yangınlarda olan diger arkadaslar dilerim buram buram yanarsın diye yıllarca söylendilerdi bana) sonunda ısındım. eee yas kemale erdi ve menapoz denen güzellik beni ısıttı cook sükür   :)   iste bu yüzden o kalın polarlar esofmanlar kazaklar bende bitti. Ayyyy alt tarafı bir şort diktim ne uzun anlattım yaa ama neyse yinede uzatarak anlatayım. Yangınlarda oldugumdan, yanmaktan uyuyamadıgımdan elimde kalanlarıda kendime uygun hale getiriyorum. Bu alt pijamada beni yakanlardandı paçaları kesip onu şorta cevirdim. Tam pacaları atacaktımkiii dur dedim kendime atma... Pacaları ic dikislerinden kestikten sonra önlü arkalı iki parcayı yine yanlardan birlestirip bluz haline getirdim. Pacaların en uc kısımlarındaki seritleri çıkarıp onlarıda askı yaptım. Birkaç fiyonk ilede süsledim. İste bu kadar :) Kendime askılı bir üst ve şort oluşturdum. Aslında güzel bir geri dönüşüm oldu sanki...

















3 yorum:

  1. Nilay önemli olan var olanı degerlendırmek gule gule gıy çok guzel ellerine sağlık sibel arslan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sibelim ilgine destegine güzel sıcacık sözlerine tesekkür ederim ve senin nezdinde blogevime gelip bana destek olan tüm arkadaslarıma sonsuz tesekkürlerimle...

      Sil
  2. Nilay paylastigin sitelerdeki yemek tarifleride cok guzel takipteyim arkadasim

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.