. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Penye Bluz ile Çanta Nasıl Yenilenir

1 Şubat 2019 Cuma

Penye Bluz ile Çanta Nasıl Yenilenir


Dört kızkardesiz biz ve Kardes Candır bizde
Aldıklarımız sürekli aramızda birbirimizde dolasır tabii özellikle giyim kusam
Ablam ve Nesrin al senbirseyler yapar degerlendirirsin diye bana verir kullanmadıklarını
Nalan'a bol gelenler benimdir ona Nesrin'den gelenler
Bu rugan cantada Nesrin'den
Zamanla rugan pıtpıt atmaya baslar bilirsiniz ama bu biraz zarar görüp hasarlanmıstı
Yine Nesrin'den gelen iki penye banada dar geldigi icin kesip bictim cantada yenilik yapıp hasarlı bölgeleri kapattım
Bakın bakalım nasıl olmus

Sevgilerimle...




























2 yorum:

  1. Çok ama çokkkk güzel olmuşş...ellerine sağlık aplammm..yine döktürmüşsünn

    YanıtlaSil
  2. Begenmene cok sevindim baskasııı

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.