. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: CANAN HOCAM VE KİTRE BEBEKLERİ

31 Ocak 2019 Perşembe

CANAN HOCAM VE KİTRE BEBEKLERİ




Lise arkadasım Canan...

Yollarımız ara ara karsılastı bulustuk dertlestik

Bazen yıllarca birbirimizden haber alamadık ama hic kopmadık birbirimizden

Canım arkadasım İstanbul'da yasıyor Sabancı Olgunlastırma'da cok basarılı calısmaları var.

Gecen Kasım ayında ugradım yanına 

Tüm calısmalarını resimlendirecektim aslında ama okulda tadilat nedeniyle o güzelim eserler resimlendiremeyecegim konumlardaydı fakat söz verdi ulastıracak bana resimlerini.

Calısmaları Kitre ile; TV'de haber olarakda tanıtmıslardı Canan Hocanım calısmalarını nasıl gururlandım anlatamam

O günki calısmaları Kitre Bebeklerdi kahve iceceklerdi hepsi birbirinden şık hepsi birbirinden güzel...

Ellerine emeklerine saglık Canan Hocam












4 yorum:

  1. Nilaycım çok teşekkür ederim en kısa zamanda diğer resimleri göndereceğim

    YanıtlaSil
  2. Canım cok teşekkür ederim diğer resimleri enkkısa zamanda göndereceğim

    YanıtlaSil
  3. Semra Bayseçkin23.02.2019 18:45

    Muhteşem güzel olmuşlar.Gerçek sanat.Gerçek el emeği göz nuru.

    YanıtlaSil
  4. Benim yetenekli arkadaşlarım sizi yürekten kutluyorum ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.