. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: SARI ZEMİN & KIRMIZI ÖPÜCÜK BENİ BOZAR

6 Ocak 2019 Pazar

SARI ZEMİN & KIRMIZI ÖPÜCÜK BENİ BOZAR



Bu sevimli kırlent oglumun bana hediyesiydi...

Ana Ogul Fenerbahceliyiz 

Onda hemen hic renk takıntısı yok ama bende cok. Oldum olası kendimi bildim bileli sarının yanına sadece lacivert der; okeyde yanyana getirmem mesela o renk tasları veya sarı saclarım yüzünden kırmızı giymem asla buna benzer takıntılarım cok maalesef

Kırlent geldi ben şok :) bir süre öyle kaldı ama batıyor gözüme

Simle ojelerim sagolsun hemen aldım lacimi elime

Benim smileyim lacivert öpücüklüüüü  :))
Smiley Concept Öpücük Veren Emoji Yastık

normal hali böyle bu sevimli kırlentin...
Smiley Concept Öpücük Veren Emoji Yastık



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.