. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 80Lerden Bugüne Yeniden...

31 Ocak 2019 Perşembe

80Lerden Bugüne Yeniden...
















Hic kimse unutamaz okul yıllarını ama araya giren mesafeler zaman ve yassanmıslıklar savurur koparır bizleri birbirimizden

Liseyi 80lerde okudum ben harika yıllardı dogrusu keske dönebilsem o yıllara 
Dönmek imkansızsada...İletisim cagındayız ve ucundan bucagındanda olsa bu cagı yakalamanın keyfi var bende

Kullandıgımız akıllı telefonlar internet ve bazı sosyalmeyda grupları sayesinde okul arkadaslarımdan bir kısmı ile toplandık; basardık bunu sonunda

Allahım izin verir erdirirse yaz aylarında yeniden bulusma hayalindeyim uzaklardakilerle yıllarca göremediklerimle...

Sevgilerimle










1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.