. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BASİT TAKI TASARIM CALISMALARIM

26 Ocak 2019 Cumartesi

BASİT TAKI TASARIM CALISMALARIM



İstanbul'da kaldıgım haftalarda Nihanımda da kaldım bir süre ve o bir ara elime bir kilitli poset tutusturdu isine yarar diyerek ici boncuk ve birkac takı malzemesi doluydu. Gectigimiz haftalarda yarım kalan ıvır zıvırları toparladım kalan boncuklarıda takıya cevirdim. Bu arada bnncuklar icin kullandıgım ince saten kurdela ne biliyormusunuz? Hani bluzların omuz kısımlarına dikerlerya firmalar askıda esnemesin diye iste okurdelalar bunlar, ben hep keserim ve genelde atmam onları bir yerde isime yarar diye. İste bu lacivert ensiz kurdela bana kolye bileklik yapmama sebep oldular yani cok isime yaradılar cokk :)



Kestigim kurdela uclarını yakarak temizlemeden resim cekmisim üzgünüm :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.