. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BASİT TAKI RASARIM CALISMALARIM *2*

26 Ocak 2019 Cumartesi

BASİT TAKI RASARIM CALISMALARIM *2*


Ablam bir süre önce kullanmadıgı takılarını vermisti ve bir zamanlar bayaa takılar yapmıstı kendine

 Ne yazıkki artık takamıyorum ben takıları dedigi icin bir cogu üzerinde bende calısmalar yaptım kendimce

Ve yine ne yazıkki bu yaptıgım setin o halini resimlemek aklıma gelmedi fakat tamamen ince tül kurdelalar ve bakır rengi aparatlar ile calısmıstı. Kurdelalar yıpranmıs aparatlar kararmıstı. O yüzden tamamını söktüm elimde olan malzemelerle yeniden bir set yaptım





Bileklikte kurdeladan kalanları kullandım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.