. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KABAK SALATASI TARİFİ... BENDEN 😊

26 Ocak 2018 Cuma

KABAK SALATASI TARİFİ... BENDEN 😊




Bir büyük soganı incecik dograyıp yagda kavurduktan sonra üc rendelenmis taze kabagı ekleyin soganın üzerine, sonrasında iki yemek kasıgı un ekleyip güzelce kavurun, tuz, biber, iri dövülmüs ceviz, taze yesil sogan, dereotu ve bir iki dis sarımsak ekleyin 

Servis tabagına alıp yogurt ile karıstırın üzerine kırmızı biber eklediginiz erimis yag gezdirin dilediginiz sekilde üzerini süsleyin 


2 yorum:

  1. Yaptığımda soğan kavurmaz, taze soğan ve un eklemezdim. Bir de böyle deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Un harici diger malzemeler ile yapardım bende ama inanın bundan sonra un ekleyerek yapacagım

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.