. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: MİDE VEYA YEMEK BORUSUNDA YANMA

23 Temmuz 2016 Cumartesi

MİDE VEYA YEMEK BORUSUNDA YANMA

Kendimi bildim bileli hep mide sikayetlerim olmustur
Ülser, Gastrit, Mide Fıtıgı ve Reflü
Lise yıllarımdan bu yana herbirinin sıkıntılarını hep yasadım on sene kadar önce mide fıtıgı ameliyatıda gecirdim, cok sükür iyiyim ama son aylarda yine basladı mide yanmaları
Bu yüzden nette karsıma cıkan bu yazıyı paylasmak istedim
Ben sütü mide sorunlarım nedeni ile cok icemem cünki bende asırı sislik yapar ve cok rahatsız eder ama bu yazıyı okudugumda dikkatimi ceken öneriler oldu
Belki benim gibi sıkıntı cekenler varsa ben deneyecegim ve umarım isimize yarar bu sıkıntıdan kurtuluruz
Sevgilerimle...

Süt Badem


Yemek borusu ve mide yanmasında, alacağınız 2 yudum sütün mucizesini göreceksiniz.
İki yudumdan sonraki birkaç dakika veya saat geçtikten sonra yanma veya ağrı eğer tekrar başlıyorsa sadece iki yudum daha süt içiniz. Yanma başladığında her defasında iki yudum süt kullanarak, mide yanması zaman aralıklarının giderek açıldığını ve bu konudaki yanma şikayetlerinin ortadan kalktığını göreceksiniz.
Tedavi bir hafta veya on gün sürebilir. Bu konuda süt gerçek bir mucizedir. Daha çabuk veya daha hızlı etki eder ve mide yanmasından kurtulurum düşüncesiyle, kesinlikle iki yudumdan fazlasını almayınız. Kullanacağınız sütün, soğuk veya oda sıcaklığında olmasına dikkat ediniz. Rahatsızlık başlamasın diye önleyici olarak sadece iki yudum süt içebilirsiniz. İki yudum süt mide için aynı zamanda bir antiasittir. İki yudumu içtikten birkaç saniye sonra mide asidinin pH değeri 3-5’e yükselir ve reflüye bağlı yanma ve ağrı yok olur.
Dikkat: İki yudum süt kürünün uygulamasında yanma ve ağrı başladığında en kısa zamanda sütü almanız gerekir. Sütü alamazsanız tedaviye baştan başlamanız gerekir. Dışarı çıktığınızda çantanızda muhakkak küçük bir kutu süt bulundurunuz.



 Yazının Devamı:  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.