. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: YIL SONU SERGİSİ GEZDİM

22 Mayıs 2017 Pazartesi

YIL SONU SERGİSİ GEZDİM



Bu haftaici canım arkadasım Hatice'nin Kursiyerlerinin sergisindeydim
Gördüklerimi sizler icin resimlendirdim
Cok zevkli calısmalar yapmıslar hanımlar özellikle telkırma cantalar, takılar ve igne oyası fularlar cok zevkli calısmalar
Ama telkırma Atatürk tablosu benim favorim oldu, tam bir basyapıt

Tüm emegi gecenlerin ellerine emeklerine saglık
Gurur duydum;  Arkadasım ve Kursiyerlerine sevgilerimle...

















1 yorum:

  1. Emekleri gecenlerin ellerine seninde ellerine ve yuregine saglik. Ne kadar guzel seyler var bayildim.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.