. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Boyu Kısa Olan Bluz Nasıl Uzatılır? (Bluz Boyu Uzatma)

13 Mart 2013 Çarşamba

Boyu Kısa Olan Bluz Nasıl Uzatılır? (Bluz Boyu Uzatma)







Yine dik yaka yine rahatsızlık hissi ve hemen yakayı yoketme calısması... 

Aslında bluzdan yok ettimse de; yakayı yokettim sayılmaz. Alttaki fotolarda göreceginiz üzere, canım istediginde yaka, canım istediginde sac bandı olarak kullanacagım sekilde de hazırladım, Yani, yine atmaya kıyamadım.

 Kısa olan bedeni belki biraz uzatabilirim diye bluzun etek kısmınada bir sıra dantelamsı fularlıkdan ördüm adını şu an itibari ile unuttugum icin yazamıyorum ama genelde fular amaclı kullanılan dantelamsı ipligi kullandım :) ahhh genclik nelere kadirsin sen aklımda tutamıyorum hicbirseyi, neyse yaka kısmında ve kol uclarında da uyarladım dantel fırfırı ve  bluz tamamen yenilenmis oldu bakalım siz blogevime gelecek dostlarım begenecekmisiniz.

Sevgilerimle...














Fular, Bandana, Boyunluk her sekilde kullanıyorum. Farklı kombinlerde isime cok yarıyor dogrusu.






3 yorum:

  1. Harika bir dönüşüm çalışması olmuş.Bluzunuz hem istediğiniz gibi yakasız hem de çok daha şık olmuş. Fazladan da bir seyyar yakanız olmuş.
    Bundan iyisi Şam'da kayısı :)

    Benzer çalışmaları ben de büyük zevkle yapıyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş hem boyu uzamış hemde dantel detaylarıyla şıklık kazandırmışsın.

    YanıtlaSil
  3. Süper.. Ben bu tür yenilemelere bir türlü cesaret edemedim. Ama sizin yaptıklarınızı görünce pek heveslendim. Ellerinize sağlık. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.