. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Örgü ve Dantel Uyumunu Bu Ceketle Biraraya Getirdim

23 Şubat 2009 Pazartesi

Örgü ve Dantel Uyumunu Bu Ceketle Biraraya Getirdim
























Yesil Buklet yün ve sis ile ördüm bu ceketimi buklet oldugu icin yün örnege gerek kalmadı o yuzden düz örgü ördüm gördügünüz gibi cok chıc dantel ile acaip zenginlestirdim güzel oldu valla danteli cok begendimde :)) 
Artan dantel ilede dik yakalı bluzu bisiklet yakaya cevirip yaka kenarlarına gecirdim. İkili takım oldular ve cok icime sindiler... 












2 yorum:

  1. Giyildiğinde çok gösterişli olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık bende bu tür çok tişört kazak yeniledim seninkide çok şık olmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.