. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İki Farklı Örgü Yünü Kalın ve İnce Uyumu

23 Şubat 2009 Pazartesi

İki Farklı Örgü Yünü Kalın ve İnce Uyumu




İki farklı yün ile ördüm bu bluzu. Biri cok ince Angora yün digeri ise doreli kalın bir yün

Sıra sıra bir ince bir kalın diz örgü örüyorsunuz ortaya sahane bir örnek model varmıs gibi birsey cıkıyor

O kadar severek ördümki dayanamayıp kendime bir şal birde sapka ördüm kendime

Onlarıda baska bir post ile paylasacagım sizlerle...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.